Obchodní podmínky

 

I. Všeobecné ustanovení

 

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)  upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.modni-hodinky.webnode.cz
  2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.modni-hodinky.webnode.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se v části podmíněné kogentními normami na ochranu spotřebitele nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  4. Rozhodným právem pro spory vzniklé ze vztahů upravených těmito podmínkami je právo české.
  5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


II. Podmínky objednání, dodání, lhůty expedice

 

  1. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
  2. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
  4. Zboží je dodáno zákazníkovi přepravní službou České pošty.
  5. Standardně expedujeme zboží, které je skladem do 48 hodin ode dne obdržení objednávky (v průběhu prosince můžou být dodací lhůty delší). Pokud není nabízená položka skladem, expedujeme do 14 dnů od nákupu. Jestliže si objednáte více druhů zboží s různými lhůtami expedice jako jednu objednávku, platí pro vyřízení celé objednávky lhůta nejdelší. Lze však také v případě zájmu sjednat postupné plnění.
  6. Při platbě dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po objednání, při platbě bankovním převodem počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po připsání peněz na náš bankovní účet. 
  7. Zboží doručujeme zejména na území České republiky a Slovenské republiky. 
  8. Za případné nedostatky ve službách poskytovaných jednotlivými dopravci neneseme odpovědnost.


III. Platba za zboží

 

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu: a) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,b) v hotovosti osobně při převzetí na pobočce v Boskovicích nebo Olomouci, po předchozí domluvě, c) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího.
  2. V ceně zboží není zahrnuto dopravné. Dopravné je uvedeno zvlášť a je účtováno ve výši: 150,- Kč při nákupu zboží do 5000,- Kč  a 0,- Kč  při nákupu zboží nad 5000,- Kč . 


IV. Právo na vrácení zboží

 

  1. V souladu s ustanovením § 53 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako spotřebitel (nikoliv na IČO). 
  2. Vrácením zboží se rozumí předání zboží dopravci (např. České poště) nebo přímo prodejci. Náklady na poštovné hradí kupující. Peníze za zboží budou kupujícímu vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů  od odstoupení od smlouvy. Peníze za přepravné a balné se nevracejí. 
  3. Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy a následné vrácení zboží i bez udání důvodu, a to za stejných podmínek (viz výše). 
  4. V případě vrácení zboží musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené a je-li to možné, v původním obalu.
  5. Ve lhůtě patnácti (15) dnů od vrácení zboží kupujícím dle části IV, odrážka 4 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Zejména je prodávající oprávněn přezkoumat, obsahuje-li vrácené zboží všechny jeho součásti.
  6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.


V. Reklamační řád

 

  1. Na každé zboží se vztahuje 24 měsíční zákonná záruční lhůta, není-li výrobcem uvedeno jinak.
  2. Zákazník je povinen zboží prohlédnout a zkontrolovat kompletnost dodávky, a to bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem  zákazníkovi. 
  3. Zákazník je povinen prohlédnout zboží s náležitou péčí tak, aby zjistil veškeré případné vady. 
  4. Zákazník je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny případné vady zboží i dodávky, které zjistil nebo které při běžné péči bylo možno zjistit. 
  5. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu a to nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí. 
  6. Zákazník musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu e-mailem či písemně na adrese místa podnikání prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (např. charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje. 
  7. K reklamaci je žádoucí ve všech případech předložit záruční list, doklad o zaplacení a dodání zboží a je nutné předložit vlastní reklamované zboží. 
  8. V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty. 
  9. Zákazník při uplatňování reklamace zašle písemně popis závady a to e-mailem:obchod@tradesolution.cz
  10. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.


VI. Ochrana osobních údajů

 

  1. Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím a jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem. 
  2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
  4. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
  5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.